-
Kategorie
- Pilarki łańcuchowe
- Kosiarki
- Kosy mechaniczne
- Nożyce do żywopłotu
- Myjki wysokociśnieniowe
- Urządzenia akumulatorowe
- Traktory ogrodowe
- Roboty koszące STIHL iMOW
- Odkurzacze ogrodowe
- Dmuchawy ogrodowe
- Odkurzacze przemysłowe
- Wertykulatory
- Podkrzesywarki
- Glebogryzarki
- Rozdrabniacze ogrodowe
- KombiSystem
- Zamiatarki
- Opryskiwacze
- Pompy wodne
- Pilarka do betonu
- Przecinarki
- Świdry glebowe
- Narzędzia ręczne do ogrodu i lasu
- Materiały eksploatacyjne
- Serwis STIHL
- Blog
- Kontakt
- Oryginalne części STIHL
Pilarka MS 462 C-M VW
- Odbiór osobisty Czarnków 0
- Odbiór osobisty Piła 0
- Kurier 0
- ORLEN Paczka 8.19
- Paczkomaty InPost 12
PILARKA SPALINOWA MS 462 C-M VW | 4,4 KW 6,0 KM, Z PODGRZEWANYM UCHWYTEM I GAŹNIKIEM
Pilarka spalinowa STIHL MS 462 C-M VW pozwala prowadzić prace leśne nawet zimą. Ta zoptymalizowana pod kątem wagi pilarka do prac leśnych waży zaledwie 6,1 kg. Jest niezwykle lekka i odporna na mroźne temperatury dzięki podgrzewanemu uchwytowi i gaźnikowi. Elektryczne ogrzewanie uchwytu profesjonalnej pilarki zapewnia pewny chwyt podczas pracy w zimnej pogodzie. Elektryczne ogrzewanie gaźnika z kontrolą temperatury zapobiega zamrażaniu gaźnika podczas pracy zimowej.
STIHL MS 462 C-M, przeznaczona do zastosowań leśnych, imponuje mocnym silnikiem STIHL 2-MIX oraz niską wagą w stosunku do mocy. Dzięki pełnemu elektronicznemu zarządzaniu silnikiem STIHL M-Tronic zapewnione jest łatwe uruchamianie i zawsze optymalna wydajność silnika.
Piła STIHL MS 462 C-M VW posiada również inne przemyślane cechy:
- Bez narzędziowe zamknięcia zbiorników umożliwiają szybkie i łatwe napełnianie olejem i benzyną.
- Wymiana łańcucha za pomocą zabezpieczonych przed zgubieniem nakrętek na pokrywie koła łańcuchowego jest łatwa i szybka.
- Podczas prac w zapyleniu, filtr powietrza HD2 z uszczelką promieniową skutecznie chroni silnik przed pyłem, a dzięki na przykład systemowi STIHL VarioClean jest łatwy do czyszczenia. Kombinacja filtra powietrza HD2 z standardową w MS 462 przedsprząglą zapewnia długotrwały system filtrowania powietrza.
DANE TECHNICZNE:
Wyposażenie standardowe
- STIHL M-Tronic (FT)
System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.
- Zawór dekompresyjny
Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.
- System filtrów powietrza o długiej żywotności
System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.
- Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W)
Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) zapewnia operatorowi bezpieczną i komfortową obsługę pilarki w okresie zimowym w niskich temperaturach. Na uchwycie przednim i tylnym znajduje się wytrzymała i odporna na ścieranie folia termiczna. Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) można włączać zależnie od potrzeb. Dzieki tej innowacji uchwyty pozostają ciepłe i suche.
- Silnik STIHL 2-MIX
Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.
- NAKRĘTKA Z ZABEZPIECZENIEM PRZED ZGUBIENIEM
Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.
- Ogrzewanie gaźnika(V)
Ogrzewanie gaźnika (V) ułatwia pracę w okresie zimowym przy niskich i siarczystych mrozach. Ogrzewanie gaźnika (V) z systemem przełączników termicznych skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika podczas zimowych prac.
- System antywibracyjny
Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej. Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.
- BOCZNY NAPINACZ PIŁY ŁAŃCUCHOWEJ
Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i zębami zderzaka oporowego.
- STIHL ElastoStart
Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.
- Praktyczny korek zbiornika
Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć - bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.
- Dźwignia Kombi z przyciskiem STOP
UŁATWIA OBSŁUGĘ. Potrzebna jest tylko jedna pozycja startowa na dźwigni kombi. Dzięki funkcji Stop dźwignia po wyłączeniu automatycznie wraca do pozycji roboczej. Dzięki temu rozgrzane urządzenie można od razu uruchomić.
- Niewielki ciężar w stosunku do mocy
Pilarka STIHL MS 462 C-M jest najlżejszą pilarką profesjonalną w swojej klasie pojemności. Efekt odczuwalnie niższej wagi osiągnięto dzięki m.in.: cylindrowi z ukośnymi żeberkami chłodzącymi, lekkiej pokrywie koła napędowego, kompaktowemu korpusowi silnika, zoptymalizowanemu ciężarowi koła zamachowego i lekkiej prowadnicy ES Light.
- STIHL Ematic z nowym systemem tłoczenia oleju
System STIHL Ematic z nowym systemem tłoczenia oleju umożliwia zwiększenie ilości tłoczonego oleju odpowiednio do potrzeb. Jest to szczególnie istotne przy pracy z brudnym drewnem i pracy z dłuższą prowadnicą.
- Filtr HD2
Filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Hermetyczne zamknięcie zwiększa trwałość silnika i redukuje zużycie.
- Zoptymalizowana pokrywa koła napędowego
Lżejsza, węższa oraz spłaszczona pokrywa koła napędowego redukuje wysiłek przy okrzesywaniu i wspomaga wydajne odprowadzanie wiórów.
Zastrzega się prawo do zmian: technicznych, specyfikacji, wyposażenia standardowego, dodatkowego oraz cen.
-
Polecamy
-
Produkty podobne